vineri, 2 august 2019

SP 4: SUNTEM FLUTURI * TRANSFORMARE SPIRITUALĂ


     Bună ziua și Bun găsit !  Astăzi voi face mici comentarii din nou despre recentul film al Mediatoarei InterStelare numărul 9 (aici, îl puteți (re)vedea) , cred că era.

    După cum am spus în filmul meu anterior la final,  iar eu voi repeta deoarece eu nu știu dacă ați rămas până la sfârșit episodului anterior, ea mi-a menționat ca să vă spun, că va începe să vorbească despre contactele sale ET în filmul numărul 12, dar a fost important ca ea să vorbească mai întâi un pic despre experiența iluminării ei și despre meditație, a fost important ca ea să facă această introducere, pentru a vă oferi un pic de context la ce stă să vină, și pentru importanța proiectului ei pe care ea îl dezvoltă și de asemenea conexiunea ei cu ET.

    Eu știu că o mulți dintre voi simțiți deja că ultimul film a fost destul de interesant, chiar important. M-a impresionat și pe mine. Modul în care ea transmite informația este foarte diferit de toate celelalte filme cu care ne-am obișnuit, cel puțin eu, fiind foarte informativ, foarte scurt, foarte rapid și dinamic. Iar ea transmitea cunoașterea ei, din interiorul ei din frecvența și iluminarea ei, și ne atinge această informație, nu numai prin mintea noastră, ci și prin alte simțuri.

    Informația este foarte subtilă, dar și foarte puternică în același timp, și o face cu o dulceață unică, și cu forță în același timp. Este un amestec interesant.


   Apreciem și mulțumim cu toții filmele tale Mediatoare InterStelară și sperăm că vor continua.


Întors pe dos

    Primul subiect care m-a mișcat destul de mult a fost când, la începutul filmului, ea a spus că s-a întors la percepția ei corporală ... că medita în această grădină și dintr-odată, ea a simțit că toată percepția ei era inversată. Toată percepția ei a ceea ce în mod normal noi experimentăm în afară, ca și exterior ea l-a perceput ca interior, acesta era localizat în interiorul ei. Grădina era în interiorul ei, iar ea era în afară. Inversat înseamnă să fi întors pe dos, cu interiorul în exterior. Totul era întors pe dos. Interesantă acestă melodie pe care ea a inclus-o.

    Și ... ce înseamnă asta, atunci ? La ce se referă acestă experiență "de a fi întors pe dos"?

  După cum am menționat înainte în filmul anterior, conștiința noastră nu este ceva ... local. Ea nu aparține niciunui punct anume. Ea nu depinde de percepția creierului nostru și nu este localizată ... aici. Conștiința este modelabilă, este mai degrabă un câmp decât un loc, este modelabilă și-și poate schimba punctul de concentrare, și să fie conștientă din interiorul acelui punct de concentrare, indiferent care este acesta.

    Este foarte fluidă și este ceea ce suntem. Tot ceea ce ne înconjoară este compus din aceste însăși molecule din care este compusă propria noastră conștiință. Deci într-un anumit punct, într-un anumit câmp eteric, de care noi nu suntem conștienți în mod normal, conștiința noastră este una, este unită și fuzionată cu moleculele din întreaga realitate, cu totul, ale copacilor, ale stelelor, cu alți oameni ... de tot ...


    Când ea a mers dincolo de percepția ei corporală, de percepția ei corporală normală de zi cu zi, ea a putut intra în acest nivel al conștiinței sale, în care tot câmpul era unificat. De aceea ea a putut simți că ea însăși era grădina în sine. Ea a perceput-o ca din interior, deoarece în realitate nu există interior și exterior. Aceasta este numai o iluzie optică a creierului. Și vom vorbi despre asta în următorul capitol al acestui video.

    Dar nu există în interior și în afară, nu există exterior și interior. Acestea sunt doar etape diferite sau expresii sau nivele ale percepției. Este locul unde este focalizată conștiința noastră. Chiar acum este focalizată aici, așa că suntem conștienți de noi înșine aici. Dar la acel nivel molecular, în acel câmp eteric, conștiința noastră este una, iar noi suntem una cu totul. Aceasta este faimoasa experiență, de a te simți una cu tot universul. Iluminarea.


    Experiența ce mulți experimentează în cadrul experiențelor psihedelice, de exemplu. Asta îmi amintește de propria mea experiență cu Ayahuasca o dată, cu mulți ani în urmă. Acum 15 ani, în Australia, am avut privilegiul de a putea participa într-o ceremonie cu Ayahuasca.
Acum aceste ceremonii sunt destul de comune, dar înainte ... nu atât de mult. Îmi amintesc că era o experiență foarte lungă, 10 ore de ... tortură, în esență. Da, nu am avut nicio plăcere din acea experiență, dar m-a învățat multe.

    Și una dintre aceste chestii, a fost ... la un moment dat al nopții am simțit cum pereții, dacă-i pot numi așa, pereții percepției mele, ai identității mele, au dispărut ... complet. Și am început să mă simt ca un câmp fluid de pură conștiență, plutind dincolo de corpul meu. Și am simțit cum puteam să trec prin pereți. Eram aici ... unde moleculele fizice materiale ale pereților, nu mă afectau. A fost o experiență super-interesantă ce demonstrează adevărata natură a ființei noastre, dincolo de codurile și parametrii creierului nostru și a ceea ce acesta ne permite să observăm.

    Atunci eu m-am simțit în afară de mine însămi. Eu am ieșit ... Nu că am ieșit în afara corpului meu. Nu era o experiență astrală, nu. Era pur și simplu ca ... Eu mă simțeam prezentă, eu eram prezentă în tot, în afară în afară de mine însămi, nu numai aici. Conștiința mea și-a deschis gama de percepție și eram conștientă de lucruri din "afară". Iar asta este ceea ce a simțit ea, din ce am analizat eu, poate greșesc, dar asta este ceea ce simt eu că a experimentat ea. Ea nu știa unde era localizată, dacă se afla în interior sau în exterior, deoarece ea era totul.

    Totul suntem noi, grădina suntem noi. Este în "interiorul" nostru și nu este doar o metaforă. După cum am spus deja, noi suntem aceleași molecule ... sau indiferent, din care grădina este compusă. Nu există o localizare strictă.

    Acum noi suntem limitați doar la ceea ce ochii noștrii pot să vadă, așa că "josul" pare să fie aici. ¨susul¨ pare să fie aici, aceasta este doar un acord ... de percepere a creierului. Este doar ceea ce creierul ne proiectează. Noi suntem compuși din același fluid, din același fluid care se află la baza a tot, a întregii creații.


    Nu există nici un interior, nici un exterior. Nu există nici un proiector și nici ceea ce este proiectat. Noi suntem ambele aceste lucruri, în același timp. Noi suntem ceea ce proiectăm, noi suntem și proiectorul, în același timp. Aceea de jos, de sus, de stânga, de dreapta ... acesta este doar consensul creierului. Și nimic mai mult, dar imediat ce trecem dincolo de el, acolo este locul unde începe aventura.


Neuronii Universului

     Și acesta este locul unde ea a început să vorbească despre conexiunile care există între toate. Ca și neuronii din interiorul corpului nostru,  sistemul arterial, venele, diferitele organe, totul este comunicat și relaționat, în același fel, totul este relaționat în univers.

     Galaxia, universul este un mare organism unde totul este relaționat și conectat prin sistemul acestor neuroni cosmici, vre-un flux cosmic, ceva mișcare care susține asta. Iar noi formăm cu toții o parte importantă a acestui mare organism cosmic. Și în același fel ca și ficatul, de exemplu, nu poate vedea conexiunea, sau să știe că există conexiunea, sau să știe că celelalte organe există, cum ar fi inima și rinichiul, și astfel, în același mod, noi aici în interiorul sistemului și funcției noastre, noi nu putem observa direct funcționarea altor sisteme și modul cum noi suntem conectați cu celelalte sisteme. Dar noi suntem cu siguranță.

     Universul nu a apărut de niciunde și fără scop. Totul e parte dintr-un plan și dintr-un organism inteligent. Și evident, noi nu putem vedea acești neuroni cosmici, ca și peștele de exemplu, care nu este conștient de apa în care înoată. Peștele nu știe că el înoată în apă. Așadar, aceste fluide cosmice. neuronii, ei se află aici peste tot, Dar nu le putem vedea. Și voi vorbi despre asta, în scurt timp.

     Dar da, noi nu suntem conștienți de neuronii în care ne îmbăiem mereu, în care noi facem baie, la propriu. Noi nu inhalăm doar aer, așa cum ea a spus, ci respirăm și aceste fluide cosmice, aceste conexiuni și neuronii. De exemplu, imaginați-vă un pește vorbind cu altul și spunând, ¨Hei, tu crezi în acel ocean despre care ei vorbesc?" +¨Ce ocean? Nu există niciun ocean. Despre ce vorbesc ei?"+ "Un ocean. Ce este acesta?" Ei nu știu de existența oceanului, deoarece ei sunt așa de cufundați în ocean.

    Ei nu știu. Atunci ei îl folosesc ca un mediu, prin care ei pot călători și exista. Este mediul lor, le susține existența. La fel este și cu fluxurile cosmice. Ele ne susțin, iar noi formăm parte din acest sistem, dar nu suntem conștienți de el.


Suntem Orbi

     Acum, eu vreau să vorbesc un pic despre motivul pentru care noi nu vedem, și nu observăm mai direct toți acești neuroni diferiți, aceste câmpuri și aceste energii. Ei bine, foarte simplu.

     Percepția noastră umană, vehicolul nostru fizic, organic, ne permite doar să vedem și să observăm ceea ce poate fi găsit în interiorul așa numitului spectru de "lumină vizibilă". Aceasta este o bandă foarte îngustă și mică, în interiorul întregului spectru electro-magnetic ce există în interiorul realității, există informație, totul este informație, conștiință ...

    Iar creierul nostru funcționează ca un decodor al acestei informații. Asta nu însemnă că dincolo de ceea ce creierul nostru este capabil să decodeze nu există mai multe nivele ale realității, de care noi nu suntem conștienți și pe care nu le putem vedea numai pentru că creierul nostru, nu are capacitatea tehnică de a decodifica ... aceste alte chestii care există dincolo de această bandă electro-magnetică îngustă.

     Este ca și la TV , cu dispozitivul nostru, televizorul nostru, când alegem un canal, doar unul, care ni se prezintă în acel moment, proiectând și decodificând, doar acest canal particular pe care noi îl alegem. Dar asta nu înseamnă că nu există și alte canale în același timp. Este doar acest canal anume, chiar acum, pe care-l decodifică TV-ul nostru. În același mod, creierul nostru, chiar acum, decodifică și ne prezintă doar o bandă din frecvența electro-magnetică vizibilă.

    Din păcate, o mulțime de oameni se identifică cu aceasta și-și identifică ființa lor adevărată doar cu ceea ce ei pot vedea, cu ceea ce decodorul lor le prezintă în acest moment.
Dar aceasta este doar o porție decodificată, un fragment, din interiorul conștiinței infinite.

    Așadar a căuta conștiința în interiorul creierului este ca și cum ai căuta violonistul  în interiorul aparatului radio. Radioul este doar un difuzor. Dar există alte canale, alte realități.
David Icke vorbește foarte mult despre asta în cartea lui, iar el spune că oamenii suntem esențialmente, orbi.

    Noi ne gândim că ceea ce putem vedea, este ceea ce este. Dar în realitate, iar asta este ceea ce confirmă și oamenii de știință, ceea ce pot vedea ochii noștrii, ceea ce poate decodifica creierul nostru și vedea este o așa bandă îngustă din întregul spectrul electro-magnetic care există, că în esență noi suntem orbi, noi suntem orbi.

    Dar vestea bună este că noi putem merge dincolo de aceste limite. Doar știind că există ceva mai mult, deschizându-ne către această posibilitate, noi deschidem deja ușile conștienței. Conștiința se expansionează deja, pentru a include tot mai mult de fiecare dată.
Iar într-o zi ne vom transforma în ceva mai mult ... ceva mai mult. Iar în această notă, vreau să deschid următorul și ultimul capitol de astăzi, transformarea fluturelui.

Transformarea într-un Fluture

     Ce frumoasă a fost explicația despre fluture și omidă. Foarte importantă. Și poate fi interpretată în diferite moduri. Poate fi interpretată în termenii vieții noastre individuale,
doar într-o singură viață, dar poate fi interpretată ca fiind transformarea care apare prin diferitele vieți. Și în ultimă instanță, poate fi interpretată ca transformarea rasei umane.

     Mai întâi aș vrea să vorbesc un pic despre transformarea individuală. Ea a menționat că acel cod al potențialului existenței ca fluture este înscris în ADN-ul nostru. Cu toții avem programul și potențialul să ne transformăm într-un fluture, și să fim liberi, dar pentru diferite motive, ne aflăm în diferite stadii ale existenței omidei. Și nu este nimic greșit în asta.

    Totul este mereu în procesul de transformare și mișcare. Dar noi avem cu toții, fluturele în interiorul nostru. Doar pentru că noi suntem omizi acum, nu înseamnă că noi nu suntem fluturele. Noi suntem, doar că nu ne este revelat, încă. Noi nu suntem transformați încă, în potențialul nostru total. Dar codul este aici. Și chiar dacă pare că noi suntem omizi chiar acum, noi suntem de asemenea fluturi. Este aceiași ființă. Este aceiași ființă. Doar că în diferite stadii ale transformării.

    Câteodată îmi pare rău, trebuie să admit, când văd oameni care eu știu că ei poartă în ei programul fluturelui, și din diferite motive, care uneori sunt naturale, este un proces de transformare și nu este nimic rău cu acesta, după cum am spus deja, dar mă simt tristă uneori deoarece văd că ei sunt prinși în starea de omidă din diverse motive exterioare care nu sunt naturale propriilor lor procese.

     Iar asta mă face tristă uneori deoarece simt și percep lumina din umanitate, dintr-o altă ființă umană, eu știu că programul este acolo. Eu știu asta. Suntem cu toții ființe de lumină.
Dar din anumite motive, iar aici cineva ar putea să intre în niște subiecte destul de întunecate și negative, subiecte despre ființe manipulatoare și toate cele, dar pentru anumite motive, uneori noi suntem prinși în acestă etapă de omidă, pentru mai mult timp decât ar trebui, deoarece există ființe care nu vor ca noi să ne trezim și să fim liberi. Ei vor să ne mențină în starea de omidă.

    Și aici este momentul când simt că nu mai este un proces de transformare naturală. Este ceva artificial și ne este impus de ceva forțe exterioare. Dar ei bine, acesta este un subiect cu totul diferit. Ea vorbește cred, de transformarea naturală. Când vedem pe cineva de exemplu, care nu este complet treaz, este ok, unii oameni pur și simplu nu sunt în același etapă în care suntem noi, și poate că și noi înșine, nu suntem în aceiași etapă în care sunt alți oameni. Iar asta este ok, este ok în felul acesta. Asta ne permite să nu judecăm alți oameni care se află în diferite puncte ale transformării lor în fluturi.

     Totul vine atunci când e menit să vină. Atâta timp cât nu există niciun factor de manipulare exterioară, așa cum am spus. Doar pentru că noi vorbim despre transformarea naturală, asta nu înseamnă că nu există factori externi care împiedică eliberarea noastră din carapace. Există ceva foarte subtil aici de diferențiat. Deoarece pe de-o parte există o transformare naturală și este ok când cineva încă nu estea total treaz în interiorul propriului cocon, dar de asemenea noi trebuie să diferențiem când există factori externi care nu sunt înnăscuți cu această ființă, care-i împiedică trezirea.

    Trebuie să fim conștienți de când transformarea noastră și când trezirea noastră este lentă sau ar putea să se simtă lentă pentru noi, din cauze naturale, când procesul este pur și simplu așa, și când este lent pentru că există niște influențe exterioare care nu ne permit să ne eliberăm sau influențele interioare pe care noi înșine le impunem asupra noastră astfel încât noi să nu ne eliberăm complet. Deci asta este dificil și probabil un alt subiect. Nu vreau să mă focalizez prea mult asupra lui, pentru moment.

     Dar da, trebuie să fii destul de sensibil și conștient, și onest cu sine, eu cred că aceasta este o cheie aici, să fi capabil să te observi pe tine însuți, deoarece eu nu vorbesc aici despre observarea altora, fiecare dintre noi trebuie să se observe pe sine, întâi, și să fie sincer cu sine însuși.

     Dacă de exemplu, eu nu mă ajut în procesul transformării, deoarece mănânc mizerii și beau Coca-Cola în fiecare zi, de exemplu, acesta daja nu mai este un proces de trezire natural, este ceva prin care noi ne limităm noi înșine. Noi trebuie să fim sinceri, după cum am spus, cu noi înșine. Și să ne ascultăm pe noi înșine. Aici trebuie să spun ceva.

     În acest proces de transformare, am spus-o deja, este foarte important să fim sinceri și să ne ascultăm pe noi înșine. De exemplu, eu însămi ... De ceva timp, mai mult sau mai puțin de 1 lună, simt această chemare profundă să renunț la zahăr. Nu știu de ce, dar corpul meu ... ceva din mine îl respinge. De fiecare dată când îl mănânc este ok, deoarece este vre-un fel de dependență a creierului care încă îmi oferă plăcere și-mi place, dar pe de altă parte, există ceva invizibil în mine care-l respinge care spune că nu rezonează cu această cale, pe care sunt acum.

    Și poate fi faptul că eu deja mă aflu într-un proces de transformare în care, ceva din mine, vrea ca în mod fizic să se elibereze pe sine și să treacă dincolo, la un alt nivel poate, dar zaharurile mă blochează/împiedică să trec la acel nivel. Așa că acum, dacă sunt sinceră cu mine însămi și pot să mă ascult bine, ar trebui să urmez instrucțiunile care vin din propriile mele celule, fiind transformate, trimițându-mi acest semnal. Și ar trebui să las zaharurile în urmă.

     Cel puțin, un pic câte un pic, dar dacă eu mă păcălesc pe mine însămi, și dacă ignor mesajele care vin din interior, spunând:"ah nu, transformarea este înceată ... eu sunt o omidă, acesta este un proces, ok?" Nu, acesta este un element fals. Deci am vrut doar să menționez asta.

     Și bineînțeles, acest mesaj ar putea fi interpretat ca o transformare de-a lungul diferitelor vieți. Noi trecem prin diferite vehicule materiale, dar fiind aceiași ființă. Fluturele zboară, ... , omida merge. Noi facem diferite lucruri și suntem condiționați de forma pe care o ocupăm, să interacționăm cu lumea în diferite moduri.

    Noi avem personalități diferite. Deoarece personalitatea este, de asemenea, un vehicol temporar. Dar este aceiași ființă, noi suntem aceiași ființă. Fluturele nu-și va mai aminti sau poate o va face, ce știm noi despre memoria fluturilor ? Dar noi presupunem că fluturele nu-și amintește existența ca și omidă, iar omida nu are nicio idee despre cum va fi experiența sa, ca și fluture. Ea nu știe despre programul pe care-l poartă în interior, nu știe.

    Ca și noi în această clipă, noi nu știm ce va veni. Și în cele din urmă, interpretarea de aici ar putea fi de asemenea că noi suntem în stadiul de omizi, ca o rasă umană. Iar noi nu știm unde și în ce suntem destinați, deoarece este exact așa - destinați, să fim transformați. Este emoționant și este foarte pozitiv, iar noi putem merge mai departe cu foarte multă speranță și entuziasm și un simț al aventurii. Cel puțin pentru mine așa este.

     Uneori ne simțim un pic captive în interiorul acestei carcase și simt și eu asta de multe ori. Credeți-mă ! Și eu mă simt așa, cum vă simțiți și voi și sunt alături de voi în asta. Dar știind că acesta nu este programul nostru, aceasta nu este destinul nostru, nu este, noi nu existăm pentru asta și nu suntem concepuți pentru asta, și nu am venit aici pentru asta pe Pământ.

     Matricea este ca o omidă.. Aceasta este o problemă de asemenea, după cum am menționat mai devreme. Uneori starea de a fi o omidă, de a fi în interiorul unui cocon, nu este ceva natural, ci ceva ce ne este impus. Dar știind asta, știind asta și având instrumentele, cunoașterea fiind una din ele cunoașterea este putere, știind, noi suntem deja în procesul transformării. Eu vă pot asigura de asta.

     Doar fiind aici și ascultând acest video și urmărind și alte video pe acest subiect, voi deja vă treziți și vă transformați celulele voastre. Numai fiți sinceri, vărog. Fii sincer că mesajele de schimbare care vin din interior. Dacă corpul vostru sau conștiința voastră, deoarece această transformare după cum spune ea, nu este doar spirituală, ci și mentală, psihologică, emoțională și fizică. Dacă simțiți mesajul să schimbați ceva în vre-unul dintre aceste nivele, urmați aceste mesaje, cu încredere și curaj. Este foarte important.

     Noi trebuie să ajutăm vehicolele noastre mentale, emoționale, psihologice și fizice cu acestă transformare. Să nu le lăsăm în urmă. Și să nu rămânem în urmă în această eliberare a umanității.

     Vă mulțumesc foarte mult,din nou. Vă mulțumesc foarte mult. Vă trimit foarte multă încurajare, ne mișcăm mai departe cu toții. Cu speranță. De acord ? La revedere, până la următorul video. Putere!

Mulțumesc Mediatoarei Inter-Stelare pentru inspirație. Pe curând !


 Vizionare Plăcută !





Linkuri alternative :   AICI 1  și  AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *