vineri, 14 decembrie 2018

Nº 9.Mediatoarea InterStelară - ILUMINARE TOTALĂ - FAZA III


     CINE SUNT EU?    EU SUNT.     EȘTI TU ?      TOT CEEA CE EXISTĂ

UN PROCES DINAMIC de EVOLUȚIE INTERIOARĂ SPIRITUALĂ și CONȘTIINȚĂ

      EVOLUȚIE INTERIOARĂ SPIRITUALĂ     .     .     .            Faza a III-a

     În ziua următoare, Faza a 3-a a procesului de iluminare, a început.

   La început ... am avut senzația foarte ciudată de a fi ... proaspăt născută. Ceva se schimbase în mod drastic, în modul cum vedeam lucrurile. Eram tot eu ... dar mă simțeam diferită.

    Ființa mea ... corpul meu ... simțurile mele fizice ... mintea mea ...  vederea mea ... auzul meu ... totul fiind profund și drastic alterat ... Mi-a luat un timp să evaluez noua realitate.

   Totul se schimbase ... Simțul meu de sine .... egoul meu ... dispăruse ... și tot ce este conectat acestuia. Nu-mi simțeam vârful capului ... ba și mai mult ... mintea mea era perfect golită, fără niciun gând.

     Arăta ca un peisaj gol, înghețat, alb. Am făcut un cerc de 360 de grade să văd ceea ce se simțea ca și cum m-aș uita la tot cu o minte complet golită. Era diferit ... dar încă eram funcțională. Verificând lucrurile să văd dacă s-a schimbat orice altceva, am realizat în curând că interiorul meu nu era în același loc ... era acum în exterior. Exact ca și cum mi-aș fi desfăcut corpul meu, deschizându-l întorcându-l pe dos, ca pe o haină reversibilă și chiar și mai ciudat, exteriorul era în interior acum, în interiorul meu. Grădina era în mine.

    Stânga mea, devenise dreapta mea ... iar dreapta ... stânga. Spatele meu devenise partea din față ... iar partea din față, spatele meu. Fundul a devenit vârful și viceversa. Eu eram cu susul în jos, din interior spre exterior, și înapoi ...

Dinamica Toroidului Dual în Acțiune : Cu capul în jos, din interior în afară, în sens invers.  Cu capul în jos, din interior în afară, în sens invers.

 Toroidul Dublu: Animație a Fluxului Energiei ( a se urmări cu atenție în video), arată, explică și întărește cunoașterea despre rolul Toroidului Dual în viață, în univers, în tot ceea ce există. Cine privește cu atenție, analizează, filtrează și discerne ... va înțelege multe dintre tiparele existențiale, pur și simplu un pas înainte.

   Polaritate inversată între bărbat și femeie. + Așa este cum Prana circulă prin corpurile noastre. + Fluxul bidirecțional vertical este "Canalul Sushumna" = explicații de fizică, metafizică, geometrie, matematică vectorială, circulația energiei etc. Dacă analizezi atent, holografic, analitic, intuitiv etc. poți înțelege ce și de ce nu se învață la școală această lecție/sinteză despre anumite mișcări care au loc. 

   Planul orizontal se află în jurul nucleului câmpului de torsiune central din Aura noastră. Punctele mici sunt toroidele duble secundare, care sunt o parte din constelațiile Aurei noastre de Energie Universală. 

  Pământul se mișca sub picioarele mele. Nu am putut să realizez diferența ... dintre oameni și lucruri. M-am uitat la un copac și m-am simțit una cu o crenguță sau cu o frunză. Nu exista nicio diferență între oameni, percepții sau senzații. Copacul, ramura, cerul, erau una. Eram cu toții interconectați. Eu am putut vedea cu claritate cu proprii mei ochi ... tubulatura fizică sau rețeaua, care-i lega de mine și de la mine către alte lucruri din jur. Era foarte similar ... cu rețelele de vase, arterele și nervii care reglează presiunea,  drenând nutrienții și deșeurile dinspre și către univers.

  Fie că erau copaci, pietre, oameni, Pământul, planetele, galaxiile, universurile și ce este dincolo de ele. Dinamica Toroidală a acestui Univers + Sistemul Neuronal al acestui Univers. + Sistemul Neuronal și Dinamica Toroidală. + Marele Atractor + Toroidul Neuronal Dual și Sistemul Dinamic + Creierul Uman - Sistemul Neuronal = Spre vizionare cu o minte deschisă

   Voi nu le puteți vedea deoarece ați fost programați și controlați mental să vedeți doar o gamă specifică de lungimi de undă din întreg spectrul electro-magnetic. Voi credeți că respirați aer, dar de fapt ... voi înghițiți  și expirați ... fluide universale. Exact ca un pește în apă. Cel mai mic lucru viu din jur, a fost o inima crudă ... bătând în câmp deschis ... o curgere continuă  de materie strălucitoare aurie.

   Eu puteam s-o ating cu vârful degetelor mele ... în timp ce mă simțea, trăia prin și cu mine ... Eu nu mai eram cineva ... ci un "A FI" într-un proces de ...  citez "În ... TR-o Fii .. nțare" ... în proces ... o "procesare internă de sine" în exterior. Iluminarea este o stare permanentă. Odată ce s-a petrecut nu te mai poți întoarce la cine ai fost înainte. Fie că e mentală ... psihologică ... spirituală ... fizică .... sau biologică ... După ce m-am prăbușit în lumina albastră strălucitoare ... toroidul dublu s-a inversat ... Evo și In ... voluția s-au procesat prin procesul nașterii cu viteza universului nostru actual ...

   Iluminarea ... este o parte naturală a ciclurilor vieților multiple ale oamenilor. Este un proces  înscris profund în fiecare ADN al ființei umane. Este înscris în ADN-ul tău ... așa că ... acesta cuprinde o transformare fizică și de asemenea una mentală, psihologică și spirituală. După ce întreaga metamorfoză ... s-a produs ... schimbările sunt ireversibile ... Imediat ce omida a devenit un fluture .... nu se mai poate întoarce la forma unei omizi ....

  Omida și fluturele sunt la propriu, două forme diferite ale aceleiași ființe ... două corpuri diferite  ... două modalități diferite de a te uita la lume ... două modalități diferite de a reflecta asupra ei ... și a-i face față. Omida merge ... fluturele zboară ...  Omida alege solidele ... fluturele suge lichide ... Omida evoluează la sol ... fluturele în aer ...

   Perspectiva omidei este apropiată de pământ, și se uită în sus ... Fluturele privește în jos și mai departe de acesta ... Una este mai jos ... celălalt mai sus. Totuși ... aceste insecte extrem de diferite ... cu corpuri și perspective foarte diferite, sunt aceiași ființă ... Ea trece de la o formă ... la alta ... printr-o fază de stază. Imediat ce faza este terminată, devine un individ complet diferit.

   Știe oare omida că-i vor crește aripi și va zbura în viitorul apropiat? Oare va știi că va intra în starea de stază să se transforme complet pe sine dinspre interior spre exterior? Știe aceasta că va muri în forma actuală, că va intra într-o stază, și va ieși din aceasta cu aripi ... și va începe să zboare? Și oare-și amintește fluturele vreodată că a fost odată o altă insectă total diferită în trecutul apropiat? Oare-și amintește că a trecut printr-un proces al morții și printr-o perioadă de stază?

  Ființele umane se află în forma de omidă, momentan. Cine va muri față de sine însuși și va ieși din coconul matricei ... își finalizează maturitatea ... în timp ce sunt amorțiți pentru următoarea realitate .... Dar, indiferent că vă place sau nu, toate ființele umane vor ieși la suprafață către cealaltă parte ... într-o formă complet diferită și sistem de gândire.

   Sunteți conștienți că veți trece prin aceste faze diferite? Sunteți conștienți că veți ieși în partea cealaltă într-o stare complet diferită? Pe măsură ce asculți aceste cuvinte .. și din cauză că le asculți ... secretul iluminării nu mai este ascuns. Acesta nu mai aparține niciunui grup religios, spiritual, șamanic .... nu mai este un mister ținut de instituții închise, secrete sau societăți oculte.

  Tu ... indiferent cine ești, poți redescoperi ... înțelesul original al acesteia, și cunoașterea pură, derivată din propriul tău proces. Nu mai este parte dintr-o teorie, filozofie ... colocvialism sau simbolism, este o realizare subiectivă umană ca și individ, ca și rasă sau ca și specie. Este de asemenea ... o realizare planetară și o maturare a umanității ... pentru o nouă societate holografică. Ar trebui să prevaleze în toate activitățile și străduințele umane, în toate națiunile și constituțiile umane. Ar trebuie să fie prima piatră de temelie la toate construcțiile existente ale lumii.

   Iluminarea este cea care oferă randament tuturor dezvoltărilor umane, de a cele primare la cele binare, nu invers. Tu nu ești o oaie, nu ești adormit, nu ești orb. Tu te afli în stază. Te afli în interiorul unui cocon pe care mulți îl numesc Matricea.

   Fiecare dintre voi se află într-o stare de dezvoltare diferită, unică și specifică.  Uitați-vă cu atenție la următorul grafic, observând detaliile și alegeți ce număr sunteți dvs.? Ați putea fi o tânără omidă : nr. 4 sau ați putea fi un "fluture bătrân": nr. 18, sau v-ați putea afla într-o altă fază a dezvoltării undeva între. Alegeți-vă numărul. Acum că știți unde vă aflați, știți de asemenea ce trebuie să faceți pentru a ieși din cocon. Nu are sens să rămâneți în acesta, în special dacă sunteți în faza finală.

A venit timpul !   IEȘIȚI AFARĂ !   ACUM !

NU POȚI FI LIBER   dacă   ȚI-E FRICĂ DE LIBERTATE !

  Noi mulțumim călduros tuturor voluntarilor care sunt implicați activ în construcția noii noastre societăți holografice, cât și artiștilor care oferă creațiile lor la liber și care, fără să realizeze asta, sunt deja parte a unei societăți bazată pe serviciul către alții și nu pe câștiguri financiare.

   Fără ajutorul vostru și implicarea voastră totală, aceste filme poate nu ar fi văzut  lumina zilei niciodată.

Un mare mulțumesc pentru voi toți!


Mediatoarea InterStelară
URGENT : Dacă vorbești Engleza cursiv, este nevoie de ajutorul tău ! Se caută 2 Voluntari Români care să facă traduceri din Engleză în limba Română nativă ( scrieri de text, site, video subtitrări și discuții live ). Engleza ta trebuie să depășească 80 % fluiditate. Relații suplimentare la linkul : https://dualcouncil.wordpress.com/volunteers-2/

 Vizionare Plăcută !



           Linkuri alternative :  AICI 1  și  AICI 2.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *