vineri, 7 decembrie 2018

Nº 8 * Mediatoarea InterStelară - ILUMINARE TOTALĂ - FAZA 2


      Unde mă aflu? Ca să vezi! Nu am un corp. Oare chiar am avut un corp ? Sau ... eu sunt doar un suflet. Stai așa ... ce mi s-a întâmplat? Nu-mi amintesc. Oare am murit? Asta este ciudat ... eu nu am un corp și sunt conștientă.
     Eu pot reflecta asupra lucrurilor ... sau dacă sunt vie sau moartă. Cum este asta posibil ?   Adică, eu sunt conștientă ... și nu am un corp fizic. Eu pot observa ... pot simți lucruri în jurul meu, este cald ... este lumină ... este liber ... dar eu nu am un corp. Unde l-am pus?   Trebuie să fie undeva ... dar nu-mi amintesc unde. Ca și cum știți ... v-ați scăpat cheile de la casă ... și nu vă amintiți unde sunt. Până în momentul când dintr-odată vă împiedicați de ele ... căci le-ați lăsat în încuietoare ... în afara uși de la intrare. Este serios ... cum mă voi mai întoarce?

      În Călătoria ta îndepărtată, nu pierde Esențialul.    I.M.

  După ce m-am izbit de lumina strălucitoare ... înconjurată ... cu un fel de albastru cețos ... după ce am explodat ... în străluciri de fragmente cristaline  ... dintr-odată ... toate circuitele mele electrice s-au oprit.

   Eu nu mai eram conștientă ... Faza a 2-a a procesului a început. După ce efectele s-au disipat ... nu am avut sentimentul că aș fi trecut ... vreo barieră ... iar eu mă aflam în partea cealaltă ... orice era cealaltă parte, eu nu știam. Am atins o barieră a vitezei ... ca un avion ... care trece bariera sunetului ... dar momentan ... fără prea multă conștiență ... nu aveam nicio senzație de spațiu ... Sunetele semănau într-un mod ciudat ... cu particulele microscopice de aur ...  lovite de fulger ...

    Cum era posibil? E posibil ca sunetul să fie lovit de lumină? Cum ar putea fi posibil acest lucru din punct de vedere științific? Sunetul ... și lumina ... sunt ambele unde ... dar nu de aceiași natură ... iar viteza lor este diferită. Lumina poate călători printr-un vacuum ... poate călători prin obiecte .... dar sunetul nu poate ...  Acesta are nevoie de un mediu prin care să treacă. Și ... cum se face că ... fără prea multă activitate mentală, eu eram capabilă încă să percep ... acel nivel al complexității. Dar nu-mi puteam da seama dacă lucrurile erau aproape sau departe. 

    Cel mai izbitor era că eu aș fi ... văzut, auzi, simți, mirosi, gusta, totul odată ... nu ca și senzații separate ... era un vârtej de fire invizibile, toate amestecate. Cele 5 simțuri ale mele ... erau amestecate toate la un loc. Eu eram amestecată cu toate și nu mi-am putut da seama ... dacă eu simțeam ... sau auzeam ... sau dacă percepeam ... sau gândeam ... Strălucirile de aur continuau să mă gâdile și se ciocneau de conștiența mea. Ele nu se comportau ca materia, ci erau mai mult ca niște pâlpâiri care se aprindeau când lovești o piatră de o bucată de metal. Acele scântei păreau să producă noi forme ... așa că asta însemna ... că formele ... contururile sau materia, au venit în existență ... când două tipuri de frecvențe diferite ... se ciocnesc unele de altele.

    Revenirea în corpul meu a fost o stare de care m-am temut ... Chiar și așa, formă umană ... fizicul uman  ... este un oraș mort al materiei ... care era străin pentru ființa mea. Este întunecat ... lent ... îngust și greu. Încetișor întorcându-mă în acesta ... era ca forțarea pulpei tomatei printr-un bloc de granit. Moleculele nu se potriveau ... și am simțit o durere sfâșietoare, în timp ce mă amestecam cu el. Și pe măsură ce frecvențele se conectau ... una cu cealaltă, la nivel cuantic, da, din nou pisica lui Schrodinger ... încâlcită toată.      ( . . . )

                             *                               *                            *
   Consiliul Dublu pentru Pământ şi Spaţiu DUFES a fost creat de Mediatoarea InterStelară (I.M. sau Med-France / Usa) pentru a pune bazele unui Pământ Nou şi a societăţii sale holografice. Mediatoarea este fondatoarea Consiliului Dublu și toți membrii participanți sunt Constructorii și Co-creatorii activi ai acestuia.
Membrii DUFES provin din țări vorbitoare de limbă engleză, franceză, portugheză, română și spaniolă din întreaga lume și sperăm să le urăm bun venit mai multor membri europeni, japonezi, chinezi și ruși în următoarele luni.
    Construim cele 12 noduri DUFES de pe Pământ și în Spațiu pentru a fi ca o temelie a societății holografice.



    URGENT : Dacă vorbești Engleza cursiv, este nevoie de ajutorul tău ! Se caută 2 Voluntari Români care să facă traduceri din Engleză în limba Română nativă ( scrieri de text, site, video subtitrări și discuții live ). Engleza ta trebuie să depășească 80 % fluiditate. Relații suplimentare la linkul : https://dualcouncil.wordpress.com/volunteers-2/


 Vizionare Plăcută !



Link alternativ :   AICI 1  și  AICI 2.

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Sursa : https://dualcouncil.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *