vineri, 30 noiembrie 2018

Nº 7-2 * Mediatoarea InterStelară - ILUMINARE TOTALĂ - Faza 1 (Partea 2)


     Experimentând necunoscutul adânc și întunecat, pentru prima dată ... este un pic derutant ... Conține un sentiment familiar amestecat cu cea mai mare ciudățenie ... Pe măsură ce stăteam acolo ... în stânga mea ... am văzut un grup de oameni, iar de la acea distanță arătau ca umbrele ... Se uitau la mine ... așteptând răbdătoare. Ele au fost mereu acolo pentru mine. Când am fost născută și timp de 3 ani după nașterea mea, având grijă de mine și ... au venit în momente importante din viața mea, când a trebuie să iau decizii importante.

    Ele m-au trimis de asemenea în anumite locuri speciale din jurul lumii: Chichen Itza ...  Tiruvannamalai ... Sigiriya ... Sedona ... Nu am avut nicio idee cine erau, la acea vreme. Dar nu am pus la îndoială realitatea lor, căci erau parte din a mea ... Ei pur și simplu nu erau făcuți din aceiași densitate fizică și evoluau în afara spectrului meu vizual. Ei m-au inspirat ... să călătoresc. Iar eu n-am simțit nicio frică ... ci bunătate ... grijă și atenție. Și pentru un motiv necunoscut, am simțit că erau familie. I-am numit "Ființele mele de cristal" ...


    M-am uitat la gaura neagră din nou ... și i-am auzit spunând cu aceiași voce moale, cristalină, ca atunci când eram un copil ... Ei au spus: tu poți alege întotdeauna în ce fel dorești să-ți trăiești viața ... Este voința ta legitimă ... dar ... dacă nu sari acum ... nu vei știi niciodată răspunsul la întrebarea ta. Va fi pentru totdeauna pierdută. Aceasta este o șansă unică. Dacă o ratezi ... acest moment nu se va mai întâmpla în viața ta actuală. Eu m-am uitat către lacul profund ... era de un negru complet ... ultra negru ...

     Eram ezitantă deoarece credeam că voi muri, dacă voi sări. Acum eu știu că nu era o moarte fizică, dar am avut o senzație puternică de frică terifiantă. Mă aflam față în față cu moartea. Eu nu mă aflam în corpul meu fizic, bineînțeles ... deci asta era o situație comică, nu-i așa? Frică de moarte ... fără un corp? Acea frică apărea din roca mamă a ființei mele ... adânc încrustată în celule. Viața era în joc ... Puteam să sar ... sau puteam să aleg să mă întorc. Abandonarea în acel moment era similar cu a mă abandona pe mine însămi în cea mai adâncă și mai pură și mai adevărată parte din cine sunt eu.  Răspunsul la întrebarea mea era fix acolo ... la vârful degetelor mele. Și am tânjit atât de mult după acesta ... tot timpul sperând să se întâmple acest moment ...  Singurul lucru era că eu nu m-am așteptat să se întâmple astfel.

     Maeștrii și învățătorii spirituali din jurul lumii, au prezentat întotdeauna iluminarea ca pe o experiență încântătoare, astrală, umplută de iubire necondiționată și de lumina conștiinței .... Iar eu eram acolo ... înfruntând abisul profund și moartea ... adânc sub apă. Luând în considerare toate lucrurile, m-am gândit că nu aș rata asta pentru nimic pe lume ... așa că ... mi-am desfășurat brațele ca și cum erau aripi, și cu capul înainte am sărit în abisul ultra negru. M-am cufundat pentru o vreme într-un spațiu subacvatic fără limite, fără timp, fără legături fără sus sau jos, fără stânga sau dreapta ... doar profunzime și o dimensiune în care culorile  au ieșit din întuneric ... Iar volumul apei se simțea ca apa dar nu avea timp,  nici spațiu, fără textură și fără gravitație. Eu eram conștientă că eram materie fizică, transformându-mă încetișor într-o altă ...evoluând într-o altă dimensiune și realitate, ce o continua pe a noastră.       ( . . . )
   
                           *                                 *                                   *                                *
   Consiliul Dublu pentru Pământ şi Spaţiu DUFES a fost creat de Mediatoarea InterStelară (I.M. sau Med-France / Usa) pentru a pune bazele unui Pământ Nou şi a societăţii sale holografice. Mediatoarea este fondatoarea Consiliului Dublu și toți membrii participanți sunt Constructorii și Co-creatorii activi ai acestuia.
Membrii DUFES provin din țări vorbitoare de limbă engleză, franceză, portugheză, română și spaniolă din întreaga lume și sperăm să le urăm bun venit mai multor membri europeni, japonezi, chinezi și ruși în următoarele luni.
    Construim cele 12 noduri DUFES de pe Pământ și în Spațiu pentru a fi ca o temelie a societății holografice.


   URGENT : Dacă vorbești Engleza cursiv, este nevoie de ajutorul tău ! Se caută 2 Voluntari Români care să facă traduceri din Engleză în limba Română nativă ( scrieri de text, site, video subtitrări și discuții live ). Engleza ta trebuie să depășească 80 % fluiditate. Relații suplimentare la linkul : https://dualcouncil.wordpress.com/volunteers-2/


 Vizionare Plăcută !



Linkuri alternative :  AICI 1 și AICI 2.

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Sursa : https://dualcouncil.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *