vineri, 23 noiembrie 2018

Nº 7-1 * Mediatoarea InterStelară - ILUMINARE TOTALĂ - Faza 1 (Partea 1)


   14 Iulie. În acea zi, după-amiază devreme, întrebarea mea: "De ce m-am născut, ca și ființă umană pe Pământ ?" eram pe cale să primeasc un răspuns. Eu împlineam 33 de ani exact în acea zi. Asta a fost acum 37 de ani.

   La acea vreme, computerele erau de mărimea unei încăperi. Nu existau laptopuri, nu exista Androidul, nu exista internetul, nu exista cercetare online și nici media socială. Și nicio cale pentru mine să aflu răspunsul la întrebarea mea.  Telefoanele erau mari și făcute încă din bachelită. Camerele și televizoarele erau grele și doar în alb și negru. Nu era nici o modalitate să fi știut culorile peisajelor subacvatice, ca cele care eram pe cale să le văd  ... și nu am practicat niciodată scufundările și nici salturile libere.
   Eu nu am avut nicio idee despre vederea la distanță, experiențele în afara corpului (OBE) sau cele la limita morții (NDE). Eu nu mă gândisem niciodată la rețelele Pământului, rețelele universale la realitățile holografice sau virtuale. Eu nu știam cum arată acest univers sau cosmosul ... planetele, galaxiile, multi-dimensiunile, creierele ... sau de existența ET. Eu nu știam nimic despre vârtejurile subacvatice, fizica cuantică, tunelurile cuantice sau de infama pisică a lui Schroedinger. Și eu nu am știut nimic despre spațiu-timp ... materie și ce este dincolo de materie ... substratul vieții ... conștiință și dinamica acesteia.
   Acest tip de cunoaștere nu era disponibil la acel moment, și nici nu era împărtășită la liber la niciun nivel ... adică pentru cetățenii particulari. Eu nu am fost niciodată subiectul experimentelor pe copii, nu am fost niciodată răpită ... nu am fost niciodată membră a nici unui cult religios, și din nicio societate secretă sau grup ocult și bineînțeles, eu nu am luat niciun drog sau medicamentație.

    Eu am căutat doar răspunsul la întrebarea mea ... atât.

  Nu mă interesa nimic altceva.

     Timpul linear este un concept. Nu este cronosul Realității. A fost creat de Controlorii planetei voastre ... și este implementat în societatea voastră ca parte a unei Matrici vii. O Matrice foarte vie pe care tu în mod inconștient, o hrănești din cauza unei lipse de informație corectă și precisă. Matricea pe care o hrăniți prin Știință, Tradiții și prin toate mini-ceasurile din jurul vostru ... pe care voi le folosiți în mod conștient, pe încheietura mâinii voastre ca niște cătușe.

    Timpul și spațiul liniar așa cum le știți voi ... nu vă permit să declanșați procesul de Iluminare și deschiderea Întregului. Decât dacă, bineînțeles, voi începeți să puneți la îndoială TOTUL în viața dvs.
   
       *                                                 *                                                *

        Consiliul Dual pentru Pământ şi Spaţiu DUFES a fost creat de Mediatoarea InterStelară (I.M. sau Med-France / Usa) pentru a pune bazele unui Pământ Nou şi a societăţii sale holografice. Mediatoarea este fondatoarea Consiliului Dublu și toți membrii participanți sunt Constructorii și Co-creatorii activi ai acestuia.
  Membrii DUFES provin din țări vorbitoare de limbă engleză, franceză, portugheză, română și spaniolă din întreaga lume și sperăm să le urăm bun venit mai multor membri europeni, japonezi, chinezi și ruși în următoarele luni.
   Construim cele 12 noduri DUFES de pe Pământ și în Spațiu pentru a fi ca o temelie a societății holografice.


URGENT : Dacă vorbești Engleza cursiv, este nevoie de ajutorul tău ! Se caută 2 Voluntari Români care să facă traduceri din Engleză în limba Română nativă ( scrieri de text, site, video subtitrări și discuții live ). Engleza ta trebuie să depășească 80 % fluiditate. Relații suplimentare la linkul : https://dualcouncil.wordpress.com/volunteers-2/


 Vizionare Plăcută !



Link alternativ :  AICI 2  și  AICI 3.

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Sursa : https://dualcouncil.wordpress.com

4 comentarii:

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *