vineri, 18 ianuarie 2019

Nº 11-1.Mediatoarea InterStelară - CONTACTUL DIRECT CU EXTRATEREȘTRII


      Cum m-a contactat un grup de Extratereștrii Umanoizi și de ce ...

  După ce a avut loc procesul de iluminare, întrebarea pentru mine a fost: aveam să rămân o călugăriță, ascetă ... trăind în retragere ... într-o pădure tropicală izolată și să țin totul pentru mine? Sau ... să mă întorc înapoi la viața urbană și să împărtășesc ceea ce am aflat, cu umanitatea?

   Am cugetat la asta timp de câteva luni ... și am decis să mă întorc în civilizație. M-am stabilit prima dată în SUA timp de 10 ani, unde am devenit un ghid spiritual, într-un mare centru de meditație.

    Dar m-am gândit că Iluminarea este realizarea universală a umanității ca și întreg, nu numai pentru lumea spirituală. Așa că m-am întors la viața urbană în SUA, mi-am luat o slujbă, m-am căsătorit și am avut un copil. După ce am trăit timp de 10 ani în SUA, m-am întors în Franța, unde am petrecut următorii 25 de ani obținând diverse grade de masterat și un doctorat ... în Științele Limbi, Lingvisticii și Semanticii și am predat în Universități.

   Am ținut secretul iluminării ... ascuns ... timp de 35 de ani, fără să spun nimănui ...  deoarece așa am crezut foarte corect la acea vreme, că umanitatea nu era pregătită să vorbesc deschis despre ceea ce împărtășesc astăzi cu tine.


   Este destul de greu pentru unii dintre voi să înțeleagă ceea ce explic aici ... Așa că imaginați-vă ... cât de dificil ar fi fost acum 35 de ani ... când nimeni nu știa nimic despre aceste subiecte. Și am crezut că voi părăsi această lume  ... fără să fiu capabilă să vorbesc despre asta ... ceea ce părea ... destul de absurd pentru mine.  ... Până acum 10 ani ... când dintr-odată ... s-a schimbat totul ...


     Copilul meu ... era acum mare, iar eu eram la pensie. Aveam o grămadă de timp la dispoziție ... iar după ce am primit unul dintre acele "apeluri de urgență" din nou, de la ființele mele de cristal, am început să scriu .... ceea ce voi descoperiți în aceste filme ... Ele m-au îmboldit să împărtășesc acum în mod deschis ... secretul Iluminării  ... cu lumea.


    Până la acea vreme am devenit de asemenea complet conștientă de geo-inginerie ... de matricea artificială ... și de Extratereștri (ET) ... din multe specii. ... Iar ce va urma .... sunt acțiunile ... pe care le-am întreprins ... și ceea ce am făcut.


Consiliul Dual pentru Pământ și Spațiu, MEDIATOAREA INTERSTELARĂ fondatoare


   Fiecare străduință de succes, indiferent care este, indiferent cât de lungă sau dificilă începe cu un singur pas, chiar și unul mic, animați de un scop, repetiții, răbdare și perseverență.  


    După acel prim pas, cineva va merge mai departe, câte un pas odată. Înainte să faci primul pas, nu era nimic. Acum că voi ați făcut primii pași, faceți să se întâmple, devine real. Priviți în urmă, veți vedea ceea ce ați realizat. - MEDIATOAREA INTERSTELARĂ


   CONSILIUL DUAL PENTRU PĂMÂNT ȘI SPAȚIU este onorat să vă prezinte 2016 - Cum un grup de ET umanoizi m-au contactat ... și de ce ...


    Primul lucru pe care l-am făcut ... a fost să apelez ... alți oameni iluminați .... pe Facebook ... cerându-le ... vă rog frumos să se alăture mie .... în crearea ... unei Noi Societăți  Holografice pe Pământ ... cu această afirmație inocentă: "dacă sunteți Iluminat, vă rog dați-mi de veste" ... :)


   Apoi în Martie 2016 ... am lansat NEC + ULTRA O Nou Civilizație Iluminată și Holografică ... și am făcut-o în 13 Martie 2016. Exact așa cum ... un doctor ... declară nașterea unui copil, am anunțat nașterea Noii noastre Societăți Holografice a Pământului.


   NEC - Noua Civilizație Iluminată se lansează acum. În toate țările diferite din jurul lumii se întâmpla Duminică, 13 Martie 2016. Prin acest anunț oficial planetar  .... am vrut să mă asigur ... că acest nou născut ... ar avea o recunoaștere oficială ... și identitate.


   Nașterea Noii Societăți Holografice a Pământului a fost așadar, anunțată oficial în mass media socială pe toată planeta Pământ, în 13 martie 2016. În Martie 2016 am încercat de asemenea să înregistrez ... rasa umană, ființele umane ... ca fiind o specie în pericol și amenințată.


    Ființele umane ... evoluează ... într-un sistem care colapsează ... pe măsură ce cade în sine însuși ... și până astăzi ... consider ființele umane o specie în pericol și amenințată. Prin urmare, eu am încercat să înregistrez asta oficial ca atare în organizațiile globale, dar nimeni nimeni nu mi-a putut accepta cererea pentru o specie umanoidă. Ei o fac doar pentru Floră și Faună.


    O lună mai târziu, în Aprilie 2016 .... m-am adresat ... Bătrânilor ... un grup creat de Mandela, din Londra, Regatul Unit. În acea adresă am făcut primele afirmații ... legate de ceea ce va deveni un an mai târziu principalele scopuri ale Consiliului Dual ... pentru Pământ și Spațiu.


     În Iulie 2016 ... am creat ... structura IN.VOLUȚIEI ... să dăm formă Lumii dinspre Interior. In.Voluția ... (ca și Consiliu Dual) este o structură evolutivă în mod continuu,  dinamică, holografică cu multiple specii, dedicată progresului vieții în toată diversitatea ei ... și acelorași scopuri anterioare ... și apoi dezvoltate în Proiectul In.Voluției cu un prim grup test de 200 de oameni. Acest grup test a fost compus din participanți deschiși la minte,  interesați în ufologie ... ceea ce mi-a permis să văd dacă acest proiect a fost viabil.  Participanții au fost filtrați și adunați de interese și selectați până la 12 think tankuri de 1 - 4 indivizi ... care lucrează împreună, pe teme cum ar fi : sisteme holografice, conștiință ...  dualitate, spațiu și timp ... plecând din sălbăticie ... Pământul verde sau Gaia verde ...  vindecarea ... cunoaștere împărtășită ... Iluminare ...


    La mijlocul Iulie 2016 ... 3 femei, au apărut de nicăieri ... și s-au alăturat grupurilor In.Voluției ... online ... Două erau tinere și una mai în vârstă. Ele s-au integrat în think - tankuri și au lucrat direct cu ceilalți participanți. Ele au avut un un un mod diferit de a gândi ... și o mentalitate foarte neobișnuită. Ele m-au uimit ... cu modul cum gândeau,  cunoștințele lor cu mult dincolo de Știința Pământului și ceea ce știau în privința tehnologiei hiper-spațiului ... mecanicii cuantice  ... manipulărilor liniei temporale ... frecvențe ... cosmos ... planete și galaxii ...


    După o vreme, mi-au spus că ele erau 3 ET humanoizi ... care au infiltrat grupul meu și care comunicau cu mine ... din nava lor gigant, parcată nu departe de Lună. Era primul contact cu ființele umane de pe Pământ pentru cele două tinere de 20 de ani. Ele erau îndrumate de cea mai în vârstă. Ele erau neexperimentate în a avea de-a face cu oamenii și erau în mod inocent, foarte "zgomotoase".


    Prezența lor a creat o mulțime de reacții printre participanți ... care atunci au devenit de asemenea conștienți că avea loc, ceva din afara ... lumii acesteia. Asta a creat o încleștare între participanți, iar eu din nefericire, nu am avut de ales decât să închid grupul.


   Am decis apoi să integrez aceste 3 ET ... în Proiectul In.Voluției și am început să lucrez în mod direct cu ele pentru a vedea dacă Proiectul poate fi extins de asemenea și în spațiu. În August 2016 ... am lansat Proiectul In.Voluției cu ET din navele cosmice. Ele au considerat Proiectul In.Voluției foarte valoros ... și nu numai că au fost suficient de drăguțe să mă lase să lucrez cu ele pentru a extinde proiectul în spațiu, ci mi-au oferit și suportul pentru a include mai mulți dintre ei, care trăiesc în alte nave spațiale, parcate de asemenea aproape de Lună. Ele de asemenea mi-au împlinit cu amabilitate dorința de a știi mai mult despre cine sunt și-au deschis ușa către mine așa că am putut vedea și împărtăși viața lor zilnică, care până acum era ascunsă și necunoscută, pe planetele lor și pe navele lor.


   Noi am petrecut multe luni lucrând împreună ... pe temele care vor fi prezentate în video 12 la 38, și publicate până la sfârșitul lui Decembrie 2018 (Se pare că datorită unei agende încărcate, Mediatoarea va întârzia difuzarea acestor video, zice Paul).


    În 2017 și 2018 ... am extins proiectul, și am creat Consiliul Dual pentru Pământ și Spațiu, pentru a integra ambele părți : Ființele umane de pe Pământ și ET umanoizi din spațiu.  Până la finalul lui 2017 ... ca și Consiliu Dual ... am trimis o adresare la Conferința  Dezarmării  ... la Națiunile Unite în Geneva ... în atenția Ambasadorului SUA, solicitând ajutorul lui pentru a găzdui Consiliul Dual în cadrul unor premise și ale unei țări ne-înarmate și orientate permanent către pace și neutralitate.


   Am creat apoi site-ul Consiliului Dual, canalul Youtube și Skype, și am conceput o structură din 12 noduri majore, salutând primii membrii permanenți și voluntari. Fiecare străduință de succes, indiferent care este aceasta, indiferent cât de lungă sau dificilă. începe cu un singur pas, chiar și unul mic, animat de un scop, repetiții, răbdare și perseverență.


   După primul pas, cineva va merge mai departe, câte un pas pe rând. Înainte să faceți primul pas, nu exista nimic. Acum că ați făcut primii pași, făceți să se petreacă, devine realitate. Priviți în urmă, veți vedea ceea ce ați realizat. 


 * MEDIATOAREA INTERSTELARĂ *


 Vizionare Plăcută !

Link 1


Link 2


Link alternativ :    AICI.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar

Un comentariu:

  1. Mulţumesc pentru posibilitatea de a mă implica întrun astfel de proiect şi bineînţeles,cum am dovedit şi pînă acum, doresc în mod BENEVOLENT A MĂ IMPLICA ÎN MEDIATIZAREA,AMPLIFICAREA ACTIVITĂŢILOR ALĂTURI DE ALŢI TREZIŢI LA ADUCEREA ÎN LUMINĂ A OMULUI INFORMAT- CORECT INFORMAT ! PRIMUL OM DE SPRIJIN ,LEGĂTURĂ ŞI ÎNCREDERE EŞTI TU PAUL. MULŢUMESC !

    RăspundețiȘtergere

Suntem Exploratori în Hibernare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Despre conținut :

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede, cercetează + investighează și crede-te pe tine însuți.


Pentru Curioși :

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

TRADUCERI

*** Ritmul postărilor este funcție de timpul liber disponibil destinat traducerii materialelor video ***

* * * Mulțumesc pentru înțelegere * * *